» Reklamacje i zwroty
  • Water Wipes

Kategorie

Wysyłka

Tanie przesyłki - bialymotylek.pl
Porady dla mam - artykuły.
Biały Motylek lokalizacja - mapa Wrocław ul.Kobierzycka 10

Reklamacje i zwroty

Szanowny Kliencie,

Jeżeli zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań i chciałbyś go zwrócić lub reklamować, prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.

 

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny.

Przypominamy, iż zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827), konsument jest uprawniony, w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru.

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podawania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni na adres email: info@bialymotylek.pl lub listownie na adres firmy:
 
Biały Motylek
ul. Kobierzycka 10
52-315, Wrocław

email: info@bialymotylek.pl
Numer telefonu komórkowego 883043361

Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy poinformowanie Sklepu (dane teleadresowe powyżej) o decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną), przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Konsument może skorzystać ze wzoru Formularza oświadczenia odstąpienia od umowy zawartej na odległość, jednak nie jest to obowiązkowe - plik do pobrania PDF "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość." Zwrot powinien nastąpić na adres pocztowy: Biały Motylek, ul. Kobierzycka 10, 52-315, Wrocław.

Prosimy o zapoznanie się z pełną treścią Regulaminu (§ 8 Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy).

Poduszki medyczne marki Mimos nie podlegają zwrotowi po otwarciu opakowania tzn.foli ochronnej, zgodnie z art. 38 Prawa konsumenckiego o produktach, które nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych. (Regulamin sklepu § 8 pkt. 10 lit. e)

 

Reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej.

  • Zawiadomienia o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pomocą poczty elektronicznej na adres: info@bialymotylek.pl , pocztą tradycyjną na adres: Magdalena Kwapisiewicz-Frączak, ul.Kobierzycka 10, 52-315, Wrocław lub poprzez wysłanie Formularza zgłoszenia reklamacji.
  • Klienci, którzy złożyli w sklepie zamówienie, po zalogowaniu się na swoje Konto Użytkownika mogą zgłosić reklamację do złożonego zamówienia. Taka możliwość dotyczy tylko klientów, którzy założyli w sklepie Konto Użytkownika.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:

  • imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do Państwa o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Państwa adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Prosimy o zapoznanie się z pełną treścią Regulaminu (§ 7 Reklamacje).


Przejdź do strony głównej

Biały Motylek

tel: 883 043 361 | email: info@bialymotylek.pl

adres: Partynicka 50/16 | 53-031 | Wrocław | woj. dolnośląskie

NIP: 9471824946