Szanowny Kliencie,
Jeżeli zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań i chciałbyś go zwrócić lub reklamować, prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.
Przypominamy, iż zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827), konsument jest uprawniony, w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru. Dla Państwa wygody przedłużamy ten okres do 30 dni od dnia otrzymania towaru.
Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podawania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 30 dni na adres email: info@bialymotylek.pl lub listownie na adres firmy:
Biały Motylek Magdalena Kwapisiewicz-Frączak
ul. Św. Rity 144A
52-116, Iwiny
powiat Wrocław / woj. dolnośląskie
email: info@bialymotylek.pl
tel: 883 043 361
Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy poinformowanie Sklepu (dane teleadresowe powyżej) o decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną), przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Konsument może skorzystać ze wzoru Formularza oświadczenia odstąpienia od umowy zawartej na odległość, jednak nie jest to obowiązkowe - plik do pobrania PDF "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość." Zwrot powinien nastąpić na adres pocztowy: Biały Motylek Magdalena Kwapisiewicz-Frączak, ul. Św. Rity 144A, Iwiny, 52-116, powiat Wrocław / woj. dolnośląskie
Prosimy o zapoznanie się z pełną treścią Regulaminu (§ 8 Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy).
Poduszki medyczne marki Mimos nie podlegają zwrotowi po otwarciu opakowania tzn.foli ochronnej, zgodnie z art. 38 Prawa konsumenckiego o produktach, które nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych. (Regulamin sklepu § 8 pkt. 10 lit. e)
Opis procedury reklamacyjnej.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do Państwa o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Państwa adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Prosimy o zapoznanie się z pełną treścią Regulaminu (§ 7 Reklamacje).